2010-06-09

Var är bilderna huhu

Jag har ingen aning om var bilderna är för tillfället om det ens finns några?? Johan var är de?
Och sen som Roberts säger så kommer det en sammanfattning lite senare, kanske i helgen om jag hinner det. Har ju så mycket att göra just nu, typ skriva exjobb, fixa lite matte, labbar som ligger och dräller, söka jobb och spela Global Agenda när ingen tittar.

Men vi kan ju börja med lite gran, typ vad som hände på offdagen.

Jag begav mig till Västerås med SJ, åka tåg är ju alltid roligt. Kommer fram till Västerås är Oleg står och flörtar med damerna som passerar, snabba puckar, hoppa in i bilen och åk över till Olegs mor för att hämta grejerna. Jag hade skickat med de tidigare, kan ju inte tänka mig att åka tåg saker usch blä. Självklart när vi är hemma hos Oleg så smashar vi vasen som står i hallen och sprider glassplitter och vatten över golvet. Rengörings arbete för Oleg medan jag packar bilen, det blir fett grymt allt får plats. Så vi kan handla mat också på vägen.
Jag drar slutsatsen av att matpriserna har gått upp då jag lyckas spendera runt 900:- på mat, dock så kommer Johan och överglänser mig iallfall. Tror det håller på att utvecklas till en sport vem som kan handla mest skräp. En full kasse med kakor köper jag och en några kilo godis som en sann Drow.
Väl ute på området så är lägret fint uppslaget och nära till dassen, EPIK är ju nästan som att vara hemma, creds till Hasse. Efter att allt är dumpat så möter vi Johan och Sebbe och det beslutas att vi ska köpa mer korv för det är visst party hos Sa-nilsson på kvällen. Mer korv och sedan iväg över till Sa-nilsson, de håller ju samma standard som oss så man känner sig hemma. Och eftersom Maybelina har bestämt sig för att komma senare så var det bara där det bjöds på fagra damer, vi måste ju hålla ut tills damen kommer.

Slutsats: Det är gott med korv. Off-dag slut

1 kommentar:

Anonym sa...

..Hur får man kontakt med er? Har lite frågor och så, för tänkte lajva som drow :D



msn: maja_eve@hotmail.com