2007-08-13

Gotland -07

Nästan hela Xor var på plats för den årliga medeltidsveckan, alla på sitt eget lilla vis. Tordh fyllde 1 år och jag firade honom genom att låta honom sniffa på mina bröst, vad glad han blev.

Jag träffade er inte lika mycket som jag hade velat med jag var lite avtrubbad av olika orsaker. Men Sebbe fick iaf 2 nya söner som han genast tog under sina vingar.
Lite besviken på mig själv, jag kysste bara en person under hela veckan (2 tjejer men det räknas inte på samma sätt). Det är som om jag gick runt med ett mentalt kyskhetsbälte.
Men det är inte så lätt att träffa killar då man ständigt har 2 barn efter sig som ropar:
"Mamma, är det där vår nya pappa?"
Jocke fick sin årliga bitchslap och den här gånger var det välförtjänat.

Nu väntar höstlajvet...må gudarna beskydda mig.

// Elina

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu