2007-05-23

Dags att posta nu va.....

Till Oleg:
Mycket bra spelat, du är ett bra tillägg. Vi måste ju ha någon som kommer ihåg hur man lajver eller hur. Och spelet i gruppen lyckades du bra med. Dock så verkar du vare den ända som tycker om magikern. Något som antagligen kommer att ändras efter X antal lajv av misslyckanden.

Till övriga och Oleg:
WHOOO lajv är kul, man måste ju undra vad blodröda rökte på för att komma på något sådant. Tror nog att vi fick lite mycket rök av de, måste ju säga att grilla bacon på pinne är nått jag måste prova. Mycket roligt med de i närheten, något man kan titta tillbaka på när man var ny knodd på lajvet och var sååå rädd för orcerna.
Men vad gör man inte för att vakna upp på morgonen med vitsminkat hår och ögonen inte riktigt sitter som de ska.


Jag o Oleg, lajv är kul!

Lajvandet då: Sol på lajvet, jo det gjorden en hel del för lajvandet i guppen. Bra intriger runt elden, vi var aldrig off någon gång under hela lajvet. Lajvade drow 24/7 till alla som undrar som ni ser på bilden.

Intrigerna inom gruppen blev inte fler men de höll sig på en bra nivå, kanske dags att lösa problemet med Zada snart.... Man kan ju drömma. När vi var ute och spatserade så var inlajvande bra, stackars Oleg som inte var van vid denna omställning till att man litar inte på sin närmaste vän, snarare så att man undrar vad denne kommer göra om något inträffar. Men jag vet hur jag löser problemen.

Måste säga att Svartafanan är grymma svartblod, mycket roligt att rollspela med de även om jag höll mig i bakgrunden och lät krigarna prata. Små ettriga varelser, roligast måste ju varit när vi tagit lite blod från en av de som låg ner på ängen. Och sen när vi beger oss till trevägskorset och pratar med Svartbloden så kommer denna och skriker att hon blivit skuren i och så. Bra rollspelande.

My point of view

/Viking

4 kommentarer:

Turbosmurf sa...

ha ha, enda anledningen til att han gör det är för att han är ny.

KingKoopa sa...

haha enda anledningen cashmar gillade drill var för att han var den ende som inte mobbade honom ;)

omg är det jag på bilden?! vad man ser ut ^^

Mischa sa...

Vadå ta hand om Zaadha? Vad är det som behöver tas om hand?

Var glad att du åker till Japan annars hade jag tagit hand om dig...

Och det var inte menat på ett snällt eller sexuellt sätt!

Joakim Zetterholm sa...

Bra Viking, häng ut min lillebror säg att han är en knarkare! Han är ju ne fin idrottskille, kan ju itne hålla på med sånna där grejjer.

puss