2007-05-12

Höjdare

Jag tycker personligen att Oleg gjorde ett bra jobb som drow och han var aktiv som spejare.

Det bästa var nog ändå när Zaskaraki började bråka med oss första kvällen och vi behövde någon som kunde föra vår talan till dom. Alla tittade på varandra och det slutade med att alla tittade på en nervös Oleg. Så vi skickar självklart in honom i smeten. Jag menar han är ny i gruppen och dom får ta smällar för laget.
Jag kunde inte hålla mig för skratt då han traskade iväg och försvann in i en svart smet av svartblod. Undrar om dom knuffade lika på mycket på honom som dom gjorde på mig?
-skrattar-

Tyvärr så klarade han sig levande ur det :P

// Elina

5 kommentarer:

KingKoopa sa...

tackar bra att få lite feedback så man vet vad som var bra och dåligt

haha jo jag blev knuffad jag vart förvånad att de inte döda mig på fläcken när jag började lajva mer fysikt tillbaka :P

antar att jag är en lyckoman och ju fler lyckomän i gruppen dästo bättre ;)eller något

Turbosmurf sa...

eller så var det fred den dagen. hur som, oleg. du är nu officiellt cp.

Anonym sa...

Varför lajvar ni ens på nybörjarlajv utan känsla och med 13 år som medelålder? Har varit på EH och sett er både off och in, ni borde vara på bättre lajv än enhöningen. Det kanske ni är, vad vet jag, men om ni är det, varför ens slösa tid på ett dåligt lajv, en dålig kampanj och ett boffergalet blåöga?

Turbosmurf sa...

till erik.

för det första Lajv är kul!.
och sen så blir ett lajv vad man gör det till, vi har riktigt kul ihop och även mot de vi spelar mot.
jag vet inte vad du har spelat för något, men jag har alltid haft roligt på kampanjen.

Mischa sa...

Till Erik

Vad Johan försöker säga är att vi är en grupp sjuka människor som inte har något bättre för oss ;)

Nej, faktiskt så är drow en svår ras att gestalta och vad jag har sett från andra drowlajvare så får dom inte riktigt till det. Xorlarrin vill visa vad drow egenligen är och vad är väl bättre än att göra det på ett nybörjarlajv?

Och förövrigt så har vi riktigt kul tillsammans.